Visiteu les pàgines web de les diferents fundacions adherides a la Xarxa Santa Tecla Sanitària, Social i Docent

         
     

 

 

 

 

 

 
         

La Xarxa Santa Tecla, pionera en l'estudi de l'Alzheimer amb biomarcadors a Tarragona  

La Unitat de la Malaltia de l'Alzheimer, en funcionament des de fa tres anys, ja ha estudiat 225 casos amb aquesta tècnica al Tarragonès i el Baix Penedès.

Llegiu més

 

El Centre Especial de Treball (CET) Santa Tecla garanteix la integració laboral de persones amb discapacitat 

Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Departament d'Empresa i Treball i finançada pel Fons Social Europeu com a part de la resposta de la Unió Europea a la pandèmia de la COVID-19. 
 

Llegiu més 

 

Ginecòlegs, obstetres i llevadores es troben al Vendrell per compartir coneixements i experiències professionals

La 38a i la 15a reunió respectivament, d'aquests dos perfils professionals compartiran per primera vegada programa científic durant la jornada. 

Llegiu més